Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

pondelok 1. februára 2010

Zlodejka odhalena!!!


Nedavno som Vás informovala o zlodejke nickov bajka12, ktora ma velmi sikovne okradla o 30 cstardollarov. Vcera vecer, kd som bola prihlasena, sa o to pokusila znova, rafinovane, z ineho nicku : bajush.ka . Tentoraz som bola pohotová a zaistila som dokazi, ktore vam pripajam k tomuto clanku!!! Davajte si pozor a nedajte sa nachytat!

4 komentáre:

Wolf povedal(a)...

aha no aj mne daka pisala ze mi da 1.000000 sd

I love Angels povedal(a)...

Piste prosim aj nicky zlodejek, aby sme vedeli presne, kto okrada! (dakujem za komentar)

Barbora povedal(a)...

bajush.ka..tak to som nevedela my sme kamošky na sd už dlhoo a mne ešte nikdy nič hntakéé nepísalaa

I love Angels povedal(a)...

Áno! Aspon vies, s kym si pises...A maste tu baby aj dokaz