Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

pondelok 29. marca 2010

Nikto nieje neomylny


Chcem sa verejne ospravedlniť za kódy (v rubrike Tipy a Triky) na oblečenie HOLA a očné tiene SEPHORA. Zároveň aj ďakujem za upozornenia a dúfam, že moja chyba Vás neodradí a i naďalej budete navštevovať môj blog. Ako odškodné každej doll, ktorá sa zapojí do hodnotenia rubriky INSPIRACIA STARDOLL-U (rihanna,miley,madonna) získa odo mňa gift ako pozornosť. A aby ste si nepovedali že ne-sska posiela trápne darčeky, darčeky poposielam keď budem ss (buduci mesiac).
Darčeky neposielam týmto ľuďom ani keby sa zapoja:
bajka12- posielala mi správy v ktorých si odo mňa pýtala heslo
bajush.ka- bajush.ka a bajka12 je jedna a tá istá osoba
moo-moo-lulu- pre posielanie správ, v ktorých si pýtala moje heslo

Takže ako vidíte, oplatí sa byť čestnými bábikami :)

1 komentár:

Lindušatko (sasame12) povedal(a)...

:) som rada ze si moje varovanie dostala... chyby robi kazdy ale ja nebudem hrat tu istu hru ako ty nato som az prilis dobra nemohla by som!!! takze si mysli co chces!!! ja sa na tvojom blogu budem spravat normalne... si moja sesternica a nebudem ti nieco kazit a robit v tom bordel... lebo ci ma nastves alebo nie si stale moja sesternica ktoru mam nadovsetko rada...