Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 30. apríla 2010

Ahojte som vaša nová prispievatelka :D


Ahojky...Som vaša nová prispievateľka na tomto blogu :-)

Budem sa sem snažit prispievat každý deň :-)

Zatiaľ som si vybrala , že ak rubriky budem robiť.

Takže na rubriku "Poďme ohovárať Stardoll" sa môžete tešiť každý utorok a sobotu :-)

A mám tu aj takú rubriku o mode :-) bude sa volať "HOT" a na ňu sa môžete tešiť každú stredu :-)

A mala by som tu ešte rada jednu rubriku :-) tá by sa volala poradňa mne by ste písali vaše problémi ( ohľadne stardollu ) a ja by som ich uverejnila a možno by sa aj našlo riešenie.Takže ak máte nejaké problémi tak mi píšte do môjho GB na nick dada2021.

Tak toto sú moje rubriky a keď ma ešte nejaká napadne tak ju sem dám , samozrejme by som rada robila aj tie sútaže o ss kody a pod...A budem vás informovať čo je na našom "milovanom" Stardolle nové..








2 komentáre:

Lindušatko (sasame12) povedal(a)...

uz sa tesim!!!

I love Angels povedal(a)...

aj ja sa tesim... so m rada ze som ta ako prispievatelku prijala :-)