Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 25. júna 2010

Ako prísť k superstárku, alebo špciál rubriky PORADŇA

Stalo sa aj Vám, že ste poslali stardollu euráčky a stardolláre, ani superstárko Vám neprišlo? Mne sa to stalo včera a bola som zo stardollu dosť sklamaná a nevedela som si vysvetliť, prečo mi to neprišlo, keď som robila všetko správne..
Aj Vám sa to stalo? Mám návod, ako sa superstár stanete: POTREBUJETE: - vedieť dátum, kedy ste sa snažili dobiť si supersar. Bez dátumu to môžete zabaliť (dátum si zistíte v mobile v odoslaných alebo prijatých správach) - mať správny link - vedieť po anglicky alebo navštevovať tento blog :-)
1. Kliknite SEM
2. Vyberte spôsob platenia (sms)
3. Do spodného rámika napíšte číslo, z ktorého ste SMS v tvare done odosielali (aj s peredvoľbou +421)
4. Do bielej časti vložte (môžete aj niečo iné ale to som sem dala ako pomôcku pre tie, ktorým angličtina moc nevonia):
Hello. (dátum odoslania sms) I wanted to buy ss account by sms, but I sent the money, everything I did as instructed, but I did not become a superstar. Where is the problem? Can you help me? I want be superstar, or i want back my money!
Slovíčko superstar pokojne môžete vymeniť za stardollars


Tu máte vzor, ako by to asi malo vizerať:

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

už som im to poslala ..tak uvidím či mi to pôjde ...ďakujem za radu

2.julinka.2

smilegirl111 povedal(a)...

ja tiez dakujem :) velmi si mi pomohla kamoska jedna xD haha...ale nie...dakujem pekne... a najme za tvoju anglictinu... :) este ze som si to vedela prelozit... ;-)