Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

utorok 29. júna 2010

Nová RUBRIKA: Ako zapôsobiť na chlapca :-)



Čaute baby =D Som nová prispievateľka a moja rubrika je pre všetky dievčatá, ktoré chcú, aby sa okolo nich točilo čo najviac chalanov....alebo Váš idol :) Môj prvý článok bude o tom, ako upútať jeho pozornosť.

1. Buď priateľská... Chlapci milujú usmievavé dievčatá.


2. Chod vystretá.... Vzpriamená postava vizerá nielenže vyššia, ale aj
sebavedomejšie.

3. Prenasleduj svojho idola očami.... aj keď stojí ďaleko... Tvoj pohľad ucíti aj na diaľku a možno sa dokonca otočí... :)

4. Opakuj po idolovi jeho pohyby.... :)

5. Občas sa idola pri rozhovore dotkni... stačí ruky... keď ta niečo rozosmeje...

6. Keď sa tvoj pohľad stretne s idolovým ... uhni ako prvá... uvidíš, ako sa o to
bude pokúšať znovu...


7. Keď sa rozprávaš s pekným chlapcom... nežne sa hraj s pramienkom vlasov.... Zapôsobíš sexi ale aj milo... :)

8. Flirtuj s ním očami...

9. Keď sa rozprávaš čo i len s kamarátkami....vždy sa usmievaj... nikdy nevieš...kto ta práve sleduje ;-)

10. Ak väčšinou chodíš stále so svojimi kamarátkami...skús sa niekedy postaviť pri svojho idola... zvýši sa ti tak šanca, že si Ťa všimne...

11. Občas predstieraj, že je pre teba idol vzduch.... bude si myslieť, že ho ignoruješ...alebo máš niekoho lepšieho a začne sa snažiť viac :)

12. Ak sa s ním budeš rozprávať...nikdy si nezakrívaj ústa napríklad rukou alebo vlasmi... a už vôbec si nehryz nechty... chlapci to nemajú radi :)

13. Dievča pôsobí sexi už len vtedy, keď si prekríži nohy :)


14. Ak si dávaš ruky, pri rozprávaní sa s ním do vreciek na nohaviciach... zvoľ radšej vrecká vzadu.... aspoň budeš pekne vystretá :-)

Tak to je asi tak všetko :) další článok bude o oblečení, v ktorom si ťa všimne na 100% každí druhí chlapec :)

smilegirl111

2 komentáre:

danuš povedal(a)...

môj chalan ktorého milujem je tak na pol do mňa.keď sme hrali futbal tak lopta odletela ďaleko.išla som teda po ňu.on ma prenasledoval, a keď som odkopla loptu k bráne on šiel k nej
a odkopol ju ešte ďalej.tak som sa obrátila a išla zase po ňu.no keď som sa otočila bol mi strašne blsko pri tele.myslela som že mi dá pusu.ale jasom sa otočila do ľava a išla som ďalej.on ma prenásledoval.spomenula som si na pesničku od michaela jacksna you make my feel.

Anonymný povedal(a)...

Akojte. Môj "idol" sa kuká iba do mobilu...nikdy si ma nevšíma:(