Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

streda 30. júna 2010

Oznam+ spoilery+ 2. kolo miss v reáli 2010

OZNAM:
Aj ja som len človek, ktorý má rád prázdniny. Zajtra odchádzam na dovolenku no1 s mojou rodinou a sesternicou :-). Takže.. Príspevok odomňa teda uvidíte najskôr 6.5.2010. Rubriky budete písať naďalej, akoby som tu bola. Vyrábaním spoilerov poverujem dany31 a smilegirl111. Dnešné spoilery som spravila ešte ja.

Pre súťažiace miss 2010 v reáli:
Prihlásili ste sa všetci okrem basky, ktorá sa nemohla zúčastniť zo súkromných dôvodov. Takže ďalej postupujú:
LadyGaga00122
dany31
12lea34
PAtusQa7722
dark.vampire13

smilegirl111 ostáva i naďalej náhradníčkou pre ďaľšie kolá.
Zadanie 2. kola:
Pošlete na mail stardollspions@gmail.com Vašu fotku v reáli, na ktorej bude postava v ľubovoľnom oblečení. Bude sa hodnotiť:
- póza
- držanie tela
- výraz tváre
- výber oblečenia+ účesu.

Za každý bod budete môcť získať 10 bodov ( 1-najhoršie, 10- najlepšie)
Hodnotiť bude opäť naša veľactená porota: smajlik10179, sasame12, Natalie_Smiley a možno smilegirl111 (ak sa jej bude chcieť :-) )
Čas na poslanie fotiek máte do 7.7.2010, vyhodnotenie 2. kola bude 10.7.2010 okolo ôsmej večer.
Fotka výherkyne 2. kola bude (ak bude súťažiaca súhlasiť) vystavená na blogu spolu s vyhodnotením.

To je zatiaľ všetko.. Nepozabíjajte sa mi tu, robte čo máte a kroťte aj slovakiagirl a podobné výkvety :-)

smajlik10179

5 komentárov:

Alex povedal(a)...

uz som to poslala

dany31 povedal(a)...

No wau...dobrá súťažná úloha :D Prosím ťa, moju fotku sem nedávaj :D radšej xD

dany31 povedal(a)...

a príjemnú dovolenku... :D vráť sa celá a zdravá :D

Alex povedal(a)...

kujeeeem hadam sa neutopim:D

smilegirl111 povedal(a)...

hehe :-) a dany? prosim ta aky je ten link na spoilery? ja ked som bola u smajlika doma :) tak som jedny robila ale ten link nemam :)