Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

pondelok 28. júna 2010

Spoilery

Toto som našla v spoileroch. Áno, bolo tak aj množstvo vlajok, ale toto ma dosť zaujalo.. vizerá to na nejaké nové free veci, alebo na nejaký nový letný detský obchod... Nechajme sa prekvapiť. A poviem Vám čestne, že tie spoilery som si vyrábala JA SAMA! Dobré, nie? :-)

2 komentáre:

Dominika* povedal(a)...

Neverím ti , že tieto spoilers si vyrábala sama..Podľa mna si to len odkopírovala z nejakého blogu ktorí tam nenapísal svoje logo..A už len tenb text naznačuje , to , že si to skopírovala !
A ešte by ma zaujímalo , že prečo si nedala všetky spoilers aj s vlajočkami.Jediný dôkaz , že si to neskopírovala by bol pre mna keby si sem dala aj vlajočky na ktorích by bol link tvojho blogu !

I love Angels povedal(a)...

Ty si už akože totálne nahlavu?! Mojká ja uvedom xP. Vlajky sa mi nechceli robiť, pretože ich bolo strašne veľa a týchto vecí len pár, tak som spravila obrázok s týmito vecami.. A prosím Ťa, keď si už taká múdra, ako by som zakryla názov iného blogu? Veď pod textom nie je ani biely pás, ktorý by názov prekrýval :D.. Dada, dada, najprv rozmýšľaj, potom neprávom obviňuj !!