Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 30. júla 2010

Slnečné okuliare - ako správne vybrať ?

Ako si správne vybrať slnečné okuliare? Aké Vám budú najviac sedieť ?...  Napríklad ja mám často "dilemu" či si mám zobrať "pilotské" alebo okuliare veľké, mnou prezývané ako "Mucha Puk"..

Oválna tvár:
Baby s oválnou eľmi veľké šťastie, pretože sa im hodia všetky typy
okuliarov. Tento typ je považovaný za ideálny. Stačí ak si vyberiete rámy širšie ako tvár, ktoré ju takto opticky zmenšujú... 

Hranatá tvár
Pre tieto typy sú najideálnejšie oválne rámy, ktoré jemne zakryjú dolnú časť tváre. Aby ste si tvár opticky skrátili, vyberte si okrúhle, hlboké rámy alebo rámy s výraznými horizontálnymi líniami.

Okrúhla tvár
Pre okrúhle, typicky bacuľaté tváričky sa určite nehodia okrúhle rámy, ktoré by len zdôrazňovali obrysy. Ideálne sú rámy, ktoré opticky tvár predĺžia a zúžia. Preto sú najlepšie hranatejšie rámy.

Podlhovastá tvár
Ľudia s podlhovastou tvárou zvyknú mať výraznú bradu alebo nos. Ak chcete, aby vaša tvár vyzerala viacsymetricky, ideálny je aj pilotský tvar okuliarov, ktorý je teraz mimoriadne trendy. ;-)




6 komentárov:

I love Angels povedal(a)...

myslím, že si to vystihla. Priznám sa, že toto som nevedela, ale okuliare som si vybrala správne ;)

dany31 povedal(a)...

hehe...ja mám spolužiaka, ktorý nosí tie také okuliare, ktoré sú na 2. a 3. obrázku...proste ten štýl...akurát, že on ich má oveľa tmavšie a keď sa na nich pozerám z vonkajšej strany, vidím seba, takže tam je niečo ako zrkadlo. No a každý tie okuliare volá "Mucha cece"

Heňa povedal(a)...

také zrkadlovky ako má Horácio z CSI Miami nie? Len tvar ako na 3. obrázku..? :-D Keď ja sa mám priznať, tak slnečné okuliare už ani nepočítam ;D Však to poznáte... :)

smilegirl111 povedal(a)...

haha ty to pozeráš? :D ja milujem tie kriminálky :) a tie okuliare jeho hehe :) ako ich vždy skladá sa na tom šúlam od smiechu je to vtipné :)

smilegirl111 povedal(a)...

Ja mám tú prvvú tvár a presne... sestra si minule všimla , že mne sa hodia každe okuliare :) lebo som si skúšala jej, svoje a este jedny okuliare druhej sestri a všetky mi svečali :)

Anonymný povedal(a)...

Našla som jedno online virtuálne zrkadlo, kde si možem dosýta poprezerať ktoré slnečné okuliare sa mi hodia ;)