Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 27. augusta 2010

Súťaže!

Ktorú súťaž by ste tu chceli mať?

- miss Zimná kráľovná 2010
- súťaž o darček od ne-ss
- súťaž o darček od ss
- súťaž o nejaký vecný darček (bol by poslaný normálnou poštou k Vám domov)

Píšte do komentárov. Miss zimy- by som mala ja, natalie a sasame. Súťaž o darček od ne-ss by som mala ja alebo nejaká ne-ss prispievateľka. Súťaž o ss darček by mala nejaká ss prispievateľka. Súťaž o vecný dar by som mala ja a smilegirl. Naraz pôjdu teda dve súťaže. Takže dve súťaže, ktoré budú mať najviac hlasov, sa spustia 2. septembra. Tak... čo na to hovoríte? V ktorej sútaži by ste chceli skúsiť šťastie?
http://svetpohladnic.sk/pohladnice/obrazky/stvorlistok-pre-stastie-stx130.jpg

9 komentárov:

Unknown povedal(a)...

- súťaž o darček od ss
terunQa

Mon* povedal(a)...

- miss Zimná kráľovná 2010
- súťaž o nejaký vecný darček

bep_girl povedal(a)...

asi tiez ta zimna kralovna a ten vecny darcek

Patrícia :)) povedal(a)...

- miss Zimná kráľovná 2010
- súťaž o nejaký vecný darček

porridge-lover povedal(a)...

miss Zimná kráľovná 2010

Anonymný povedal(a)...

nik na stardoll. Brianka22
- miss Zimná kráľovná 2010

.GreenyGirl. povedal(a)...

zimní královna a dárek od ss :)

Sašenka povedal(a)...

súťaž o niaky vecný darček miss zimná královná

sashqua

Alex povedal(a)...

- súťaž o nejaký vecný darček
- súťaž o darček od ss