Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

utorok 26. októbra 2010

Novinky zo sveta a Slovenska 8. časť

Bitkárovi Marešovi praskli nervy

Predovšetkým v jeho rodnej krajine ho ľudia poznajú aj ako prchkého chlapíka, ktorý nie vždy ustráži svoje emócie. Tentokrát na jeho nevypočítateľnú povahu doplatil Peter Dzingel, organizátor live show rádia Evropa 2.Počas sobotňajšej noci si Leoš „zasadol“ za mixážny pult a hral jednu skladbu za druhou. Keď za ním prišiel Dzingel s tým, že akcia končí, moderátor Talentmanie mu poriadne nakričal, že nech ho neotravuje. Podľa jedného z členov realizačného tímu navyše nezabudol pripomenúť, že koľko dostáva za svoju prácu peňazí.


7 komentárov:

I love Angels povedal(a)...

tak ale ja mam dost!! Uz som ta raz upozornila, ze mas pisat svojimi slovami, nie to kopirovat z webu!! A nemen velkost pisma- laskavo! Este raz a zlutovanie mat nebudem. prispievatelky tu nue su na to aby ma vytacali svojou nechapavostou. Takze si dobre rozmysli, aky clanok sem nabuduce pridas jasne??

kely povedal(a)...

naaahodou zaujiimaveee SUPER no a ze to kopiiiruje aspon to nemusim hladat po googli=-*.....

katykarmen11 povedal(a)...

debil a tote jeho zvasty co dava v talente strasne este ze chudinka adela nemusela s nim moderovat a tote jeho albumi nevie spievat a furt jak veverica v kabatoch je ked ma niaky klip

Veronika-.- povedal(a)...

Tak akože prepac ale to ze si nemozem menit pismo to si mi nevravela . a ako to mam opisat svojimi slovami ?? aj tak tuto rubriku nikto necita .. mozno jedna-dve dievcata

katykarmen11 povedal(a)...

ja su myslim ze to pismo je najnormalnejsie neviem co za vola prislo na to ze ked mate biele pozadie tak sa hodi dat biele ci ako bielo sive pismo mne toto cierne velke pismo vyhovuje

porridge-lover povedal(a)...

podľa mňa je v pohode keď kopíruje z webu..
a ja to čítam vždy :)

katykarmen11 povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.