Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

piatok 26. novembra 2010

Topánky na podpätku

Odborníci ich odporúčajú nosiť až od 15 rokov, aby nenarušili vývin chrbtice a v žiadnom veku vraj nie je správne nosiť ich vyššie ako 10 centimetrov. Ničia chrbticu, skracujú šľachy, ničia členky, kĺby... Naopak ale opticky predlžujú nohy a vyzerajú príťažlivo a pristanú skoro každej z nás.
  • Ako vysoké topánky sa Vám najviac páčia?
  • Nosíte ich?
  • A kde si ich najčastejšie kupujete?
  • Kedy ste mali svoje prvé vysoké?
http://www.slando.sk/photos/live/26/nadherne_nove_lodicky_5_th_avenue_od_cindy_crawford_20431826_1_F.jpghttp://www.ouou.sk/images/products/obuv-sede-lodicky-list.jpg

15 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

mne sa nepacia moc ihlickove... nosila som ich ked som mala mozno 6-7 rokov ale boli to maminine :P...

Ashley13.12

Anonymný povedal(a)...

neznášam topánky na podpätkoch...ja radšej číny :) :)Ma_gd_us_hi_k

Heňa povedal(a)...

Presne, Megg :D Ani ja to nemám rada... Ja by som sa v tom dokázala aj zabiť :D:D Mám asi 12 párov topánok, ale ani jedny nie sú na opätku. Ale ani nič také "ľudskejšie" všetko sú len tenisky ;D

T-B povedal(a)...

Ashley pametáš v komore :D:D:D

Anonymný povedal(a)...

:D no jasne ako by som mohla zabudnut :D... swarceneger, atd :D bola haluz :D...

Anonymný povedal(a)...

Ma_gd_us_hi_k mas pravdu ciny su super

T-B povedal(a)...

žeee :D schwarcenéééger :DD::D:DD:

T-B povedal(a)...

nemožem s toho:D:DD:

katykarmen11 povedal(a)...

no mne sa pacia tie sive asi taka velskost uz som mala take topanky mi donisli v new yourku take cierne a mala som ich na sesternicinej svadbe

katykarmen11 povedal(a)...

ale normalne som ich mala len raz v skole a to ma tak bolela noha ze po mna musela mama prist po skole uz by som nedosla :D a mne ani nedovili sa mama malovat vsetky moje kamosky maju zfarbene oci a ja nie

I love Angels povedal(a)...

mne sa také topánky páčia, jedny doma mám, čo som si kupovala na venček, ale chodím v nich ozaj biedne :)

Zdena011 povedal(a)...

já mám topánky na podpätkoch velice rada... mám ich doma 13 párov... ale tiež mám radšej číny :)

Xara povedal(a)...

No tak protože jak se tady píše není moc zdravé nosit boty na podpatku, tak je taky nenosím. Ještě mi není ani 15, takže by mi to mamka asi ani nedovolila :D

katykarmen11 povedal(a)...

no neni to zdrave pre tych co maju ploche nohy a hlavne pre take dievcata ako sme my budeme mat krcove zili uz v 40 ked zaciname ich nosit prave teraz

katykarmen11 povedal(a)...

ale ja ich proste milujem :D