Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 20. novembra 2010

Výnimočné dollky - Xela2


Takže... Xela2 býva vo Francúzsku, má 19 rokov a jej reálne meno je Alexandra. Ak si pozriete jej suite, zistíte, že je to maximálne kreatívny človek. Ja bývalá SS - o tom hovorí aj to, že je členkou Stardoll Royalty. K dnešku má 9064 Starpointov. Na Stardoll sa zaregistrovala 19.8. 2006.

Pár obrázkov z jej suite (popis píšem vždy NAD obrázok):

Toto vyzerá, ako zbierka HBs. Moja spodná čeľusť si práva potykala s kobercom. No nie je to úchvatné? HB všetkého druhu a Scuba z DKNY.

A toto je izba s LE. Nemyslím, že by vynechala čo by len jednu kolekciu.

...izba DKNY. Najviac ma zujal ten bicykel. ;-) Taký chcem aj v reáli... :-D

A ďalšie 2 izby... Hovorím, že je veľmi kreatívna a má veľkú fantáziu.

Pokochajme sa zase:
Toto sú designy, čo som našla v jej suite.

...a to je ešte jej posledná scenerka. Nádherná nie?

Inak v Beauty Parlor-e ma zarazilo toto... Nikomu som ešte tak veľa doplnkov nevidela. :O


A tu ešte "rýchle fakty":
____________
 Možno bude aj interview, ale ešte ma od stredy nepotvrdila... Ani neignorovala...
Dúfam, že som spracovanie rubriky pochopila správne... ;D

6 komentárov:

I love Angels povedal(a)...

Nad moje očakávania

porridge-lover povedal(a)...

perfektná rubrika :)

Alex povedal(a)...

Cool moja menovkyna teda ja jej :D

Heňa povedal(a)...

Hmm... Ďakujem. :D Ten, kto ju mal predo mnou (mal ju vlastne niekto?), naozaj nič nerobil keď som tak pozerala [Nič proti]...

I love Angels povedal(a)...

nikto pred tebou ju nechcel :)

Heňa povedal(a)...

Jááj tááák... :)) Takže som to schytala :D:D

Ale nič hrozné na tom nie je... ;)