Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 19. decembra 2010

Adventný špeciál- posledná časť

A je tu posledná časť nášho adventného špeciálu. Teraz je ten čas, kedy sa nakupujú posledné darčeky pre blízkych. Že ešte nemáte všetko nakúpené? Nejaké tipy na darčeky by tu boli..

Mamina- všetky ženy bez rozdielu veku sa radi robia krásnymi. Preto je najlepšou voľbou kozmetika, alebo nejaké doplnky ako náhrdelníky, parfémy, kúry na vlasy, vonné sviečky, laky na nechty, telové mlieka, knihy, čajíky...
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01015/shopping460_1015139c.jpghttp://www.onlygowns.com/blog/wp-content/uploads/christmas-shopping.jpg
Ocino- mužom sa do vkusu vôní a podobných vecí triafa len ťažko, preto treba vyberať darčeky, ktorými nič nepokazíte, ale musia byť praktické. Napríklad niečo do auta, USB kľúč, fotorámik s Vašou fotkou, alebo... ak ho zaujímajú počítače, nejakú knihu, ktorá sa ich týka...

Sestra- niečo na seba, ako štucne, tričko, rukavičky, krásny šál... baby frčia na vôňach, takže parfémom alebo toaletnou vodou nič nepokazíte, tak ako kondicionérom, či lakom na vlasy.

Brat- aby ste sa postarali o to, že Vám Váš brat nespraví hanbu, darujte mu šampón, sprcháč, veľa ponožiek :D. Teraz frčia aj gély na vlasy, ozaj je z čoho vyberať.

Kamarátke- skvelou riasenkou, ktorú už dávno chce nič nepokazíte, alebo farbiacim šampónom, alebo nejakým topíkom. Babám sa vy berá ľahko :)


Máte nejaké lepšie nápady? Čo ste blízkym kúpili tento rok Vy?

4 komentáre:

porridge-lover povedal(a)...

mamke som zohnala CD jej obľúbenej skupiny, ockovi dám hrnček s nápisom najlepší otec.. na brata kašlem nech si tam púšťa petardy :D:D:D ... a priateľovi dám zarámovanú našu spoločnu foto a som ešte kúpila strieborné srdiečko čo sa dá rozlomiť na poly a polku budem mať ja a polku on :))

katykarmen11 povedal(a)...

no ja som kupila sesterke papuce fiksky :D trblietky nausnice , bratrancovi dam cokoladu auticko a spolocne dostanu domcek pre skrecka a bratovi nekupim nic ja dostavam najviac darcekov ako dievca :D

Anonymný povedal(a)...

Mamke som kúpila jej obľúbený parfém´a tričko ,ockovi zas uterák na ktorom píše :Najlepší otec a ešte knihu pretože ve%lmi rád číta.
Bratovi som kúpila CD-čko metallici ,sestre náušnice a šál :))

T-B povedal(a)...

Chlapi neznášajú dostávať pod stromček ponožky :D