Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

sobota 25. decembra 2010

Súťaž o "REAL" darček (prekvapenie) Vyhodnotenie+ FINÁLE!!

Do ďalšieho kola postupujú:
- ARIADNEELLA
- CEUNDA
- 12LEA34


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVIg48kuWFphhcF2TUenZt44Q5N_71Fr-7pBq8cIZ_6MIh1-Ui8RlGHJygx401MG51Yg_QItuIa-BcHwz6axUoiMS1quiO1VV7ckysHlq9kivWXHxdOID5FLvNTqDgX5A7PvHSZx9L_To/s1600/REAL.png

Tu je posledná, teda finálna úloha!!
Slohov a podobných vecí máte predpokladám dosť už zo školy. Ale keďže teraz škola nie je, skúste aspoň zaspomínať a na stardollspions@gmail.com mi pošlete Vami napísanú úvahu na tému "ŽIVOT". Čo tam napíšete, je len na Vás. Najlepšia úvaha bude uverejnená na blogu.

Prajem veľa šťastia :)
Čas na zaslanie súťažnej odpovede máte do 1.1.2011.

1 komentár:

CharIIote povedal(a)...

Ahojte baby, prepáčte že vám sem píšem, ale potrebujem tak trochu pomoc :(
Nedaroval by mi niekto nejakú dolku (môže byť aj nesuperstar)? Bola by som veľmi vďačná, keďže som sa na Stardoll ešte len prednedávnom zaregistrovala a na mojom nicku nemám skoro nič :(

Keby ste mali takú dolku a chceli by ste mi ju dať tak ma kontaktujte na môj nick Chariiote :) Ďakujem =)