Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 16. januára 2011

Čo si myslíte o... časopise BravoGirl?

Myslím, že každá z nás ho už minimálne držala v ruke a čítala, aspoň raz. Je to štrnásťdenník určený pre vekovú kategóriu 11-19 rokov, pre baby a je dokonca najkupovanejší v celom česku aj slovensku. Kupujete si BravoGirl aj vy? Čo by ste na ňom zmenili?
INFO: Nová Girl je tu! - foto

(mimochodom, nové číslo je už na stánkoch, darček aj témy sú skvelé, v pondelok idem kupovať!!)

5 komentárov:

Veronika-.- povedal(a)...

Podľa mňa super časák :) LE by mohlo byť viac strán ako napr. v Kamaráte alebo IN-ku :)

zuzana23 povedal(a)...

super

Lady povedal(a)...

ja ho milujem ! =D

porridge-lover povedal(a)...

ja som ho niekedy čítala..bola na ňom závislá :D
už ma to prešlo.. ešte si občas kupujem kamaráta :D

zuzana23 povedal(a)...

ja som na bravo.cz sla do poradne a nasla som tam taky srandovny prispevok:DDD chodte do poradni a do vyhladavaca dajte mrkev a to prvé :DDD