Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 16. januára 2011

Nová prispievateľka

Ahojte,
som na tomto úžasnom blogu prispievateľka.Veľmi som to vždy chcela a sen sa mi splnil.Volám sa Naďa ale spolužiačky/spolužiaci kamošky/kamoši mi hovoria Naďuš alebo Naďuška.Môj nick na stardolle je Nelka1103 a e-mail, na ktorý mi budete posielať veci do rubriky je nana1103@azet.sk.Mám 16 rokov.Bývam v malej dedinke blízko Nitry.Mám jednu rubriku ktorá sa volá Vaša rubrika a bude o tom že všetko čo chcete mi tam budete posielať.Napr.:skutočné alebo vymyslené príbehy,zážitky alebo smiešne historky,smiešne alebo smutné príbehy,vtipy,kresby no proste úplne všetko.Ja vždy zadám čo máte posielať.Môžete kľudne hovoriť ešte čo by ste chceli aby som Vám sem uverejnila.Proste:Vaša rubrika!Hneď v nasledujúcom príspevku sem dám zadanie!Môžete sa tešiť!

2 komentáre:

Demielsen povedal(a)...

http://dememselstardollop-demiemsel.blogspot.com/prosííím.Nana(nevadi ked ta tak budem volat?)mohla by som ti poslat na email oufit robeny v shope a ty by si ho sem dala??chcela by som aby my ho ohodnotili.

Anonymný povedal(a)...

Zajtra sem dám zadanie:)A áno môžeš ma tak volať...