Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 16. januára 2011

Vaša rubrika

Ako ste mi písali do komentárov chceli by ste mi poslať nejaké vaše výtvory urobené vo photoshope alebo podobne.No proste grafické úpravy.
Takže všetci mi to vždy pošlete načas!Ďalej mi to posielajte na nana1103@azet.sk s predmetom:Stardoll spions-*(podľa toho aká bude téma mi to pošlete!)Takže napríklad:Predmet:Stardoll spions-*grafické úpravy.Každý môže poslať neobmedzené množstvo obrázkov.Nemusíte sa prihlasovať!Kto chce pošle mi to.
Takže prvá téma:Grafické úpravy!
Posielajte mi to do Stredy 19.1.2011!
E-mail:nana1103@azet.sk
Ak máte nejaké otázky napíšte mi na nick Nelka1103!

Toto je všetko prosím pošlite mi to!
Nech mám aspoň 5 e-mailov!


With love CooLNeLkA1103

1 komentár:

Demielsen povedal(a)...

Nestihla som ti to poslat takže ti to pošlem na zajtra.Do 3 to maš na emaile.