Múdrosť dňa

Každý jeden deň máme príležitosť na zmenu

nedeľa 1. mája 2011

Stardollspons na facebooku

Všetci veľmi dobre viete, že ja ako administrátorka som s nikým nechcela byť v priamom kontakte cez sociálne siete ako facebook, no stále mi na blogový mail chodili pozvania. Preto som vytvorila facebook účet pre túto stránku. Vždy, keď tam budem online mi môžete napísať s hocičím a ochotne Vám odpíšem. Účet je nový, preto tam toho nie je veľmi veľa, ale ak si ho budete chcieť pozrieť fcb profil stardollspions, kliknite SEM. PRiateľstvo bude potvrdené každému!
Budem tam písať o niektorých veciach o blogu, na nástenke nájdete zopár zaujímavostí, núdza nebude ani na zaujímavé postrehy, nápady a pod.
Prajem krásny deň :-)
http://www.akcie.sk/data/images/Zuckerberg-Facebook.jpg

Žiadne komentáre: